Imate pitanja o našim proizvodima? Trebate pomoć s odabirom? Ili možda imate prijedlog? Rado ćemo vam pomoći i odgovoriti na sva vaša pitanja.

  • Odgovaramo u roku od 24 sata
  • Besplatno savjetovanje o proizvodima
  • Stručni tim na raspolaganju

POŠALJITE NAM PORUKU

Ispunite formu ispod i odgovorit ćemo vam u najkraćem roku

    Adresa
    Ulica braće Radića 147
    42 000 Varaždin, Hrvatska

    Telefon
     +385 042/261-831

    E-mail
    info@rog.hr

    Web stranica
    www.rog.hr

    Ostale informacije

    Matični broj: 3832872
    OIB: 39483344029
    IBAN: HR4924840081100343896
    Raiffeisenbank Hrvatska

    Radno vrijeme
    Ponedjeljak - Petak 07:00 - 15:00
    Subota - Nedjelja Zatvoreno

    E-mail podrška radi 24/7

    GDJE NAS MOŽETE PRONAĆI NA KARTI

    Često postavljena pitanja

    Odgovori na najčešća pitanja o našim proizvodima i uslugama

    Narudžbu možete jednostavno napraviti tako da odaberete proizvode, dodate ih u košaricu i slijedite upute za plaćanje i dostavu.

    Da, narudžba bez registracije je moguća. Naše preporuke su da se registrirate u naš sustav kako bi mogli ponovo naručiti proizvode s istog profila, vidjeti svoju povijest kupnje, ostvariti dodatne popuste i ostale pogodnosti.

    Status svoje narudžbe možete provjeriti prijavom u svoj korisnički račun na našoj web stranici, gdje se prikazuju sve vaše narudžbe i njihovo trenutno stanje. Ako ste narudžbu napravili bez registracije, informacije o statusu primit ćete putem e-maila ili nas možete kontaktirati za provjeru.

    Prihvaćamo više načina plaćanja kako bismo vam olakšali kupnju: prilikom osobnog preuzimanja, putem internet bankarstva, odgođenim plaćanjem ili kreditnim karticama.

    Da, svi proizvodi u našoj web trgovini dostupni su u veleprodaji i za svaku narudžbu automatski se izdaje R1 račun. Potrebno je samo unijeti podatke vaše tvrtke i na vrhu stranice označiti prikaz cijena kao pravna osoba.

    Ako proizvod trenutno nije dostupan, nije ga moguće kupiti kartičnim plaćanjem kao maloprodajni kupac, ali možete poslati upit putem kontakt forme ili nas nazvati, a mi ćemo vam javiti kada će artikl ponovno biti na skladištu; veleprodajni partneri mogu naručiti i proizvode koji trenutačno nisu dostupni.

    Nakon što napravite narudžbu, izmjene više nisu moguće, osim u slučaju kada ste odabrali plaćanje prilikom osobnog preuzimanja – tada nas možete kontaktirati i dodavati ili oduzimati artikle. Ako ste narudžbu platili karticom, izmjene nisu moguće, a nakon što je pošiljka pripremljena i predana dostavi, narudžbu više nije moguće otkazati.

    Da, nakon svake uspješne narudžbe odmah ćete na svoju e-mail adresu primiti službenu potvrdu, a u njoj ćete pronaći sve detalje narudžbe kako biste bili sigurni da je zaprimljena.

    Da, plaćanje karticom potpuno je sigurno jer se odvija putem zaštićenih sustava za online transakcije, a vaši podaci su u potpunosti zaštićeni i ne dijele se s trećim stranama.

    Trenutno ne nudimo mogućnost plaćanja pouzećem, ali na raspolaganju su vam sigurni i jednostavni načini plaćanja poput internet bankarstva i kreditnih kartica.

    Dostavu vršimo na području cijele Hrvatske, bez obzira na vašu lokaciju.
    Niste pronašli odgovor na svoje pitanje?